Megjelent a Forbes magazin aktuális száma. Ez a novemberi szám azért különösen fontos számunkra, mert egyik ügyfelünk, Dr. Domán István Ph.D jelezte, lesz benne róla, illetve az egyik technológiáról egy hosszú írás, mely technológia alkalmazásával nagy segítséget tud nyújtani a térdproblémákkal küszködő embereknek.
Nagy örömmel és méltán büszkén olvastuk a cikket, Istvánnal napi kapcsolatban állunk, kívülről fújjuk a robot-asszisztált térdprotézis és társai szövegezését oly annyira, hogy lassan már tanácsot is adhatnánk a betegeknek. Nem tesszük. A mi szolgáltatásunk egy teljesen más problémákkal küzdő csoportnak ad tanácsot, napi szinten. Ez a csoport azon orvosok csoportja, akik a praxisukat vagy teljesen kiszervezik privátba, vagy a jogszabályi változásoknak köszönhetően az állami rendszer mellett végzik a privát tevékenységüket- engedéllyel. A szolgáltatásaink részleteibe nem is mennénk bele nagyon, nem is erre a fórumra való, személyesen átfogóbb, egyszerűbb, érthetőbb is.
2021-ben még mindig az a tendencia, a csapból is az folyik, hogy aki vállalkozik, ahogyan orvosaink is, annak kell egy weboldal. Ez nem igaz, vagy nem teljesen igaz. Amire feltétlenül szükség van, az az elhatározás. Vállalkozást indít, hoz egy döntést. Ekkor jönnek szembe, szinte azonnal, mint legyek a húsra, a „specialisták”, kik 1 nap alatt összerakják a weboldalát és ennyi. És tényleg ennyi. Szakmaiatlan, összetákolt oldalakat kap az orvos, mely nem hoz, inkább visz.
A földből gyorsan kibújt „webfejlesztők”, szomszédok, ismerősök, haverok nincsenek tisztában a design, a megjelenés írott és íratlan szabályaival, a szöveges tartalom helyes elkészítésével, a keresőmarketing rejtelmeivel. Az sem elhanyagolható, hogy adott szóra, melyre a leendő beteg keres, az hányszor, milyen formában jelenjen meg, hogy a Google is „szeresse”, jobb pozícióba tegye a keresőben. A legfontosabb, hogy orvos-szakmailag jól megfogalmazott legyen a szöveg, de a beteg is megértse azonnal és még sorolhatnánk.
Azon ügyfeleink, kik komolyan veszik magukat, hajlandók befektetni a marketingbe, a megjelenésbe, akik hajlandók ránk bízni a praxis (vállalkozásuk) promotálását, sokszorosan elégedettek lesznek, elégedett betegekkel, erkölcsiekben és anyagiakban mérhető módon.
Büszkék vagyunk. Büszkék, mert közvetve mi is ott vagyunk a Forbesban, büszkék, mert a 4 éve tartó közös együttműködésünk Domán doktorral is benne rejlik, valamint büszkék vagyunk, hogy részt vehettünk jó pár ezer elégedett ember gyógyulásában is.