Az orvosi weboldalak készítése

A Forbes magazin egyik számában volt egy olyan szlogen, hogy “Nincs holnap, ha nincs honlap”. Egyszerű, tömör mondat, lényegre törő. Teljesen igazat adunk nekik, valóban így van. Kiemelten érvényes az orvosi weboldalak esetében. Az a nem mindegy, hogy milyen honlap, milyen garanciával, milyen szakmai háttérrel alapozza meg a jövőt és a jelent.

 

De miért is kell egy orvosnak weboldal?

A válasz egyszerű. Legyen elérhető azon betegek számára, akik megoldást keresnek a problémájukra. Azonban sokkal bonyolultabb, összetettebb egy jól felépített, kivitelezett orvosi weboldal elkészítése, mint gondolnánk. Elkerülhetetlen a webes jelenlét 2021-ben, továbbá a jól felépített orvosi brand bemutatása a világhálón.

 

Milyen egy orvosi weboldal?

A weboldalt készítő ügynökségnek rendelkeznie kell megfelelő tapasztalattal az orvosi kommunikáció területén. Fontos, hogy a szakmai nyelvezet érthető legyen a beteg számára úgy, hogy a kellő szakmaiság is megmaradjon. Érteni kell, amiről az orvos beszél, érteni kell, mit kíván kommunikálni a leendő paciensek felé.Elvárt az elegáns, átlátható, felhasználóbarát dizájn. Ez sem ilyen egyszerű.

Az Ügynökségnek meg kell ismernie az orvos szakmaiságát, habitusát, nyelvezetét, mert a beteg felé már az első pillanatban az orvost kommunikálja a weboldal látványa és szöveges tartalma. Megfelelő módon kell a fotókat webre helyezni, azokat úgy alakítani, formálni, optimalizálni a keresők számára, hogy minél jobb pozícióba helyezzék a találati listában.

A szöveges tartalmat úgy kell elkészíteni, oly módon kell megfogalmazni, hogy megfelelő kulcsszó sűrűség legyen a szövegben, mert bizony nem csak a beteg, hanem az adott keresőrobotok is olvassák az oldalt.

Ha van Facebook, LinkedIn, Instagram felület, akkor miért kell a weboldal is?

Mert a weboldal az orvosé, a felsorolt cégek, szolgáltatók felülete nem. Egy gombnyomás a központban, egy rossz üzleti döntés, kommunikáció és a közösségi megjelenés volt – nincs.

Nyilván nem eszik ilyen forrón a kását, de jobb félni, mint megijedni, valamint a felsorolt közösségi médiumok közül egyik sem az orvos Brand-jét adja vissza, hanem a sajátját, tele szórva nem feltétlenül releváns reklámmal, valamint oda nem illő kommentekkel, melyek inkább rombolnak, mint építenek. Természetesen a közösségi megjelenést – a saját weboldallal karöltve – bűn kihagyni, de a felsorolt felületek mindennapos használatához is kell egy megfelelő háttérszolgáltatást nyújtó team.

 

Miért az Ügynökség készítsen orvos weboldalt, ha van a Szomszéd Pistike?

Ez egy külön kategória és megmosolyogtató. Nem is ragoznánk túl.
Szomszéd Pistike, egy gyűjtő név, mely alatt szerepel a sógor, koma, barát, a polihisztor “marketinges”, a hirtelen szakmát váltó vállalkozó, aki mindenhez is ért és még sorolhatnánk
.

Általában csak hallomásból ismerik a felület elrendezéséhez elkerülhetetlen szabályokat, olyan hibákat vétenek, melyek lassúvá, kevésbé átláthatóvá teszik az orvos weboldalát. A felelősség, a garancia kifejezések ismeretlenek számukra, jó esetben a széttárt kezek maradnak válaszként, ha felmerül egy probléma. Jó esetben.

 

Mindent egybevetve a jól elkészített, strukturált, ízléses orvos weboldal elkészítése elkerülhetetlen. Olyan, mint egy digitális névjegykártya, mely 0-24 a beteg felé kommunikál.

Ha kíváncsi a részletekre, keressen fel minket! Ügynökségünk a rendelkezésére áll, vegye fel a kapcsolatot velünk az alábbi elérhetőségek egyikén.

WordPress Cookie Notice by Real Cookie Banner